In 1929 richtte Jan van de Wiel Sr. De kwekerij aan de Oisterwijkseweg op. Het begon kleinschalig met het zaaien van haagplanten.
In de jaren ’50 kwam zijn zoon Wim op de kwekerij werken en hij begon, ondersteund door zijn echtgenote Corrie en samen met zijn neef Leo, tuinen aan te leggen. De particuliere verkoop trok aan en werd steeds belangrijker. De huidige eigenaar Jan, nam samen met zijn echtgenote Josien in 1990 de kwekerij weer over. Met veel plezier helpen ze samen met tuinontwerpster Regina veel klanten aan mooie planten, bomen, borders en tuinen.
Nu wordt het tijd voor iets anders. De 100 jaar worden net niet volgemaakt. Dankbaar voor alle trouwe klanten nemen ze afscheid van het tuincentrum.
De komende tijd kunt u profiteren van allerlei kortingen, want het groencentrum moet leeg. We hopen jullie nog een te verwelkomen op de kwekerij.
Groet Jan en Josien van de Wiel en Regina.
