Afgelopen dinsdag 26 mei - op die snikhete dag! - hebben kinderen van basisschool De Groene Parel de eerste plantjes in de grond gezet: aubergine, bleekselderij en palmkool. Dit nadat de directeur, Karin van Riel, de kinderen uitleg had gegeven, in het bijzijn van een aantal Rotary leden en de regiodirecteur van de Rabobank, Twan van den Brekel.
Er waren eerder al bessenstruiken, zonnebloemen en een appelboompje geplaatst. Helaas kunnen we pas over een aantal weken zien hoe de plantjes het echt doen na nogal wat water gekregen te hebben en nog meer zon.
